maanantai 11. heinäkuuta 2016

Ensimmäinen lomapäivä

Nysse alko.
Kesäloma.
Kyä mää olen sitä orottanut kun kyä tää kauppakoiran elämä on tyäntäyteistä. Oli jo aika päästä kesälomalle. 

Meillä oli kiva päivä.
Mentiin Emännän ja Isännän kanssa ihan Vantaalle saakka tsekkaamaan uutta koirapuistoa, josta saimme somesta vinkin.
Ja kyä olikin kiva koirapuisto!


Tää putki oli mulle uus tuttavuus.

Isäntä näytti mallia...
kyä mää vähän ihmettelin, mitä se ny tuallaseen putkeen menee.
Mun olis kuulemma pitäny mennä perässä.


Alkuun kyllä epäilytti, että mikä juoni tässä on mutta
lopulta kolme kertaa menin tästä putkesta läpi.
Mutta sitä en ymmärrä, että mitä HYÖTYÄ on mennä tällaisesta putkesta läpi.


No sitten tietenkin testasin koirapuiston sopivuuden kovaan juoksuun. 
Siinä on tärkeää, millaisen piron saa tästä alustasta ettei rupee liiraan mutkissa.
Ei liirannut. Hiakka lensi.



Ja arvakkaa mitä!
Arvakkaa, mikä tän alla olevan koiran nimi oli!!!
Se oli kans Tessu!
Meitä oli kaks Tessua!
Onpa hyvä nimi kivalla koirakaverilla!


Tää Tessu II oli jo kuusi vuotias, ei se oikein pysynyt mun vauhdissa mukana. 
Mutta se oli mukava koira!

Arvakkaa toinen jutska - väsyttikö mua!
Kyä väsytti. Ja oli kuuma. Ja sydän hakkas ihan hulluna!

Mutta sitten mää muistin, että kannattaa kiäriä.
Se viilentää olotilaa!
Mää löysinkin hyvän kohdan, jota ensin vähän kaivoin, jotta saisin viileetä maata esiin.
Ja sitten mää kierisin - mää kierisin niin pirusti.





Ja viä kerran - arvakkaa mitä!
Arvakkaa olink mää onnellinen!
Kyä arvaatte, että olin.

Olkaa tekin onnellisia ja kiärikää kun tulee kuuma!

Wuh ja pus pus

PS. Emäntä ja Isäntä sanovat, että tällä viikolla tehrään kaikenlaista kivaa.
Mutta yks asia mua ihmetyttää - meille on ilmestynyt olohuoneeseen taas ne isot laukut....






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti